plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بر اساس ساختار تشکیلاتی ابلاغی رئیس جمهور محترم در خصوص استقرار و احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ایفای نقش آن سازمان در راستای تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانها ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در قالب سه معاونت هماهنگی برنامه و بودجه ، توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و آمار و اطلاعات و سه مدیریت ، شامل مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری ، مدیریت اداری ، مالی و پشتیبانی و مدیریت نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه های شورای برنامه ریزی و توسعه شورای فنی استان تشکیل می گردد.
·        سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران دارای وظایفی به شرح زیر می باشد:
·        برنامه ریزی و آمایش سرزمین استان
·        بودجه ریزی
·        تلفیق برنامه و بودجه استان
·        تهیه و تنظیم ، توزیع ، ابلاغ ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان
·        نظارت و ارزیابی برنامه و بودجه استان
·        توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
·        راهبری نظام فنی و اجرایی
·        نظارت بر اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی ملی و استانی در محدوده استان
با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم بر عدم تمرکز و ارتقاء جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها (موضوع مصوبه شورای عالی اداری) ضروری است سازمانهای یاد شده به لحاظ توانمندی های برنامه ریزی و مدیریتی تقویت شوند.
ساختار استانها از ساختار سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (مرکز) انتظام گرفته است و برای ظرفیت سازی و توسعه قابلیت های استانی برای انتقال وظایف از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(مرکز) به استان ، ظرفیت ساختاری مناسب در استان مورد توجه قرار گرفته است.
http://thmporg.ir/vdch.vnmt23nzvftd2.html
نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده