انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک با حضور «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علیرضا فاتحی‌نژاد» فرماندار قرچک، «رسول فرجام» دبیر کمیته برنامه ریزی و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت:  ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان قرچک در سال جاری تخصیص یافته است که به نظر می رسد بیش از دو برابر این میزان، از محل اعتبارات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعتبارات محرومیت زدایی برای شهرستان قرچک در نظر گرفته خواهد شد.
وی افزود: در سفرهای ریاست محترم جمهوری به شهرستان های استان تهران، مصوبات خوبی حاصل شد که دارای ردیف بودجه جداگانه از اعتبارات استانی است.
وی افزود: این اعتبارات در طرح هایی با کارآیی ملی، استانی و شهرستانی مصوب و در حال پیگیری و اجراست .
وی یادآور شد: اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری درکنار اعتبارات استانی، به تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی کمک فراوانی می کند و طرح های مصوب، ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
فرماندار قرچک در جلسه کمیته برنامه‌ریزی، رفع مشکلات زیرساختی شهرستان را نیازمند تلاش و اعتبار ویژه دانست.
«فاتحی‌نژاد» با تأکید بر اهمیت کمیته برنامه‌ریزی بعنوان بستر راهبردی و تعیین‌کننده نقشه راه شهرستان گفت: همه رؤسای ادارات باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی از ادارات کل در جهت تکمیل پروژه‌ها، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه بیان داشت: اولویت مدیران در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات باید با طرح‌های نیمه‌تمام و با درصد پیشرفت فیزیکی بالا باشد.
فرماندار قرچک با بیان اینکه این شهرستان در حوزه سرانه‌های عمومی و زیرساختی دچار کمبودهای شدیدی است از  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست برای رفع نیاز‌های اساسی این شهرستان از جمله تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب، افزایش تخت‌های بیمارستانی، تکمیل استادیوم ولیعصر(عج) قرچک، تکمیل زیرگذرهای محمدآباد و داودآباد، احداث جاده آنتنی به بزرگراه الغدیر، ساخت فرهنگسرا، نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی، تکمیل کمربندی شمالی، استیجاری بودن برخی از ادارات، اعتبارات ویژه استانی و ملی درنظر بگیرد.
در این جلسه پیرامون منابع پروژه های شهرستانی از اعتبارات استانی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
https://thmporg.ir/vdcf.0dviw6dvxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما