انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوازدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با حضور معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر اعضا، 28 اسفند ماه در استاندار تهران برگزار شد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و دبیر شورا در این نشست اظهار داشت: در سال جاری، شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران 12 جلسه برگزار کرده  که بیش از 70 دستور کار و 130 مصوبه در پی داشته  است.
وی افزود: کارگروه های «زیر بنایی»، «اقتصادی و  سرمایه گذاری»، «آموزش و پژوهش» و «اجتماعی و فرهنگی» زیر مجموعه این شورا هستند که 30 جلسه در سال 1401 برگزار کردند و مصوبات خود را برای تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران ارسال کردند.
وی یادآور شد: طرح های جامع شهری، طرح هادی روستاها، مواد مرتبط با حریم و پیرامون حریم شهرها، اشتغال و سرمایه گذاری و اعتبارات پژوهشی از مهمترین موضوعاتی بود که در شورای برنامه ریزی و توسعه، مطرح و به تصویب رسیده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده به استان تهران در سال جاری گفت: به دلیل اهمیت و وجود شاخص های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان تهران، به این استان همواره نگاه و توجه ویژه ای شده است تا به مردم شریف استان تهران، خدمت شایسته تری صورت گیرد.
«علاءالدین ازوجی» اظهار امیدواری کرد که با پیگیری های استاندار محترم و همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات سال 1402 برای استان تهران نیز نسبت به سال جاری افزایش داشته باشد تا طرح های نیمه تمام در مدار خدمت به مردم قرار گیرند.
 
https://thmporg.ir/vdcg.793rak9tupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما