انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، چهاردهم اسفند به ریاست استاندار تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علیرضا فخاری» استاندار تهران در این نشست با اشاره به لزوم تسریع در روند تصویب و اجرای طرح هادی روستاها اظهار داشت: در واقع طرح هادی، وضع موجود و آینده روستا را ترسیم می کند. سیاست نظام بر این است که در روستاها آبادانی تسریع شود تا مهاجرت معکوس شکل بگیرد.
وی ایجاد نهضت ملی مسکن در طرح هادی  روستاها را یکی از موضوعاتی بیان کرد که برخی شهرنشینان به روستاهای خود مهاجرت خواهند کرد.
استاندار تهران تاکید کرد: مسؤلان با تغییر کاربری اراضی مخالفند ولی باید از اراضی موجود غیر کشاورزی روستاها، استفاده بهینه شود و اگر نیازمند تغییر قانون است، مراتب هر چه سریعتر پیگیری شود.
«فخاری» افزود:  مسولان وظیفه دارند ضمن هماهنگی بین دستگاهی، اجرای قوانین را تسهیل تا مردم از خدمات لازم بهره مند شوند.
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در حاشیه این نشست گفت: فرایند و تصویب طرح های هادی روستایی در استان تهران و چالش های آن، تصویب طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی و در دهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در این نشست بحث و بررسی در خصوص ضرورت توسعه و ایجاد برخی شهرک های صنعتی استان تهران و مشکلات صدور مجوز برای واحد های تولیدی و صنوف نیز با حضور اعضای شورا، صورت پذیرفت.
https://thmporg.ir/vdcj.aemfuqexvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما