انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران ضمن اعلام افتتاح طرح های عمرانی متعدد در دهه فجر، بر لزوم برپایی میزهای خدمت در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

 علیرضا فخاری استاندار تهران در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، پروژه‌های متعددی در سطح استان تهران به بهره‌برداری می رسد.
وی افزود: دهه فجر امسال ویژگی‌های خاصی دارد که با حضور پرشور مردم در مراسم ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌ریزی‌های دشمن خنثی خواهد شد.
وی یادآور شد: لازم است تا میزهای خدمت توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برپا شود تا مردم با ایجاد ارتباط مستقیم با مدیران بتوانند مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند.
رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره ساماندهی لکه های صنعتی گفت: فرایند تثبیت ۳۸ لکه صنعتی استان تهران پس از انجام مطالعات اجتماعی و اقتصادی انجام خواهد بود.
علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست به ارائه نمونه موردی از سند اجرایی توسعه روستایی «دارایی مبنا» اشاره کرد و افزود: این موضوع از تکالیف برنامه ششم توسعه است که مطالعه موردی آن در شهرستان ورامین با هدف کشف و معرفی رسته‌های کسب و کار در روستاهای استان تهران انجام خواهد شد و نتایج این مطالعه در قالب طرح اشتغال‌زایی روستایی و مزیت‌بخشی روستایی، به کل استان تهران تعمیم پیدا می‌کند.
وی یادآور شد: نتیجه محوری، بررسی قابلیت، مزیت نسبی و تقویت زنجیره ارزش از اهداف این مطالعه خواهد بود که در مرحله اجرا، علاوه بر حمایت و هدایت دولت، از اعتبارات نهادهای عمومی غیر دولتی و تسهیلات بانکی نیز استفاده خواهد شد.
 
https://thmporg.ir/vdca.unik49ny05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما