انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور در حوزه هنری استان تهران ضمن دیدار با مدیران این نهاد، از نزدیک با فعالیت های حوزه هنری آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «محسن رحیمی» رئیس حوزه هنری استان تهران
در این دیدار گفت: در دهه مبارک فجر، کاروان «روایت پیشرفت» با هدف بیان خدمات نظام در قالب های فرهنگی و هنری راه اندازی می شود و هر روز در یکی از شهرستان های استان تهران حضور خواهد یافت.
وی افزود: بزرگترین سرمایه حوزه هنری، اصحاب فرهنگ و هنر هستند که همواره پای کار نظام بوده و حوزه هنری انقلاب اسلامی، حمایت از هنرمندان برای ارائه دستاوردهای انقلاب با زبان والای هنر را در دستور کار خود دارد.
رئیس حوزه هنری استان تهران، ایجاد دفاتر نمایندگی در شهرستان ها، آموزش و تولیدات هنری را از ماموریت های این حوزه دانست و افزود: در شهرستانها، هنرجویان مستعدی وجود دارد که با طی کردن دوره های آموزشی، می توانند به کسب درآمد مشغول شوند.
«حسین محمودی» مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در سخنانی تغییر مدل ورود به بازار مهارت توسط حوزه هنری را خواستار شد و آموزش های تخصصی این نهاد را فرصت خوبی برای جذب هنرجویان و علاقه مندان برشمرد.
وی تغییر الگوی آموزش های مهارتی از شیوه سنتی به مدرن را یکی از فرصت هایی برشمرد که به آموزش رشته های مختلف کمک شایانی می کند و به سلیقه و شرایط مخاطب نیز توجه بیشتری می شود.
«کوروش لهراسبی» رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز با بیان اینکه «هنر» ظرفیت بالایی در امر جهاد تبیین دارد، گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام توسط هنرمندان، حلقه مفقوده جهاد تببین بوده که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در استان تهران پروژه های نیمه تمام زیادی وجود داشت که مردم چندین سال منتظر راه اندازی آنها بوده اند ولی اکنون به مدد الهی و تلاش مسئولان دولت سیزدهم در آستانه افتتاح قرار دارند.
«لهراسبی»، تقویت حوزه اطلاع رسانی و استفاده از ابزار هنر در بیان خدمات نظام به مردم را مهم ارزیابی و اضافه کرد:
اصحاب فرهنگ و هنر در مقابل جوانان و نوجوانی که از گذشته کشور اطلاع کافی ندارد، مسئولیت دارند که سازندگی و اقتدار کشور را بیش از پیش برای آنان تبیین کنند.
 
https://thmporg.ir/vdcc.xqea2bq0sla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما