انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست بررسی مسائل و مشکلات راهداری و آب و فاضلاب شهرستان های قدس و پردیس با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و فرمانداران این شهرستان ها برگزار شد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  در این نشست اظهار داشت: رویکرد دولت توجه به بخش های محروم با ایجاد پرژوه های عمرانی و رفع مشکلات ضروری شهرستان ها است و با پیگیری های انجام شده، منابع خوبی از محل اعتبارات استانی و سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص یافته است.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام و رفع فوری نیازهای مردم است، یادآور شد: حوزه راهداری و آب و فاضلاب که از نیازهای ضروری مردم محسوب می شود، همواره مورد توجه بوده و تلاش می شود که مردم شریف استان تهران در این حوزه ها با مشکلات اساسی روبرو نشوند.
«ظفر پور ابراهیم»  فرماندار پردیس در این نشست، بهسازی و روشنایی جاده قدیم پردیس و رفع نقاط حادثه خیز که جنبه ملی دارد را خواستار شد.
«وحید گلی کانی» فرماندار  قدس نیز تعریض محور چیتگر به عنوان نقطه اتصال شرق و غرب استان تهران، طراحی مدل جدید شبکه  فاضلاب، تعویض شبکه آبرسانی، احداث تصفیه خانه فاضلاب و مدیریت پس اب فاضلاب را از اولویت های مهم این شهرستان برشمرد.
همچنین مسولان شرکت آب و فاضلاب، راهداری و شرکت توزیع برق استان تهران آمادگی خود را برای رفع مشکلات موجود اعلام کردند.
https://thmporg.ir/vdcj.temfuqetmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما