انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پنجمین نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی با بررسی پیشنهاد ایجاد سامانه و سکوی آمایش و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  در این نشست اظهار داشت: در برنامه هفتم توسعه کشور بر تمرکز زدایی و حکمرانی منطقه ای تاکید شده است و از استان ها انتظار رفته است که در این مسیر گام بردارند.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد سامانه یکپارچه آمایش و برنامه ریزی افزود: زیر ساخت های اطلاعات محور، به راهنمایی مردم و تصمیم گیری فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کمک زیادی خواهد کرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تضمین آینده ای روشن، توسعه اشتغال، جذب سرمایه و افزایش تولید، رفاه و درآمد را از جمله ویژگی های جامعه ای بر شمرد که برنامه محور است.
ازوجی یادآور شد: ایجاد سکوی آمایش و برنامه ریزی برای استان تهران با توجه به ویژگی های استثنایی آن، مورد نیاز است و این فرصت هم فراهم می شود که به الگویی برای سایر استانها تبدیل گردد.
 در ابتدای این نشست، «پیروزی» کارشناس برنامه ریزی و آمایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به تشریح اهداف سامانه پیشنهادی آمایش و برنامه ریزی پرداخت.
وی، ارتقای جایگاه کنشگران سطوح مختلف در چرخه سیاستگذاری، برنامه ریزی پیاده سازی و پیگیری اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، شبکه سازی، پایش، ارزیابی نتایج و اثرات، بازخورد و تصمیم یاری و تلاش برای تسری ابعاد برنامه به سطح جامعه و مخاطبان همگانی و تخصصی با لزوم حرکت به سوی اجرای ابعاد اصلی حکمرانی خوب در فرایند اداره سرزمین را از ویژگی های سامانه پیشنهادی آمایش و برنامه ریزی استان تهران برشمرد.

 
https://thmporg.ir/vdch.xn-t23nxkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما