انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دکتر «علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به مناسبت «روز دامپزشکی» از اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این دیدار «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «محمد فراهانی» رئیس گروه تلفیق و برنامه بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز حضور داشتند.
علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن «روز دامپزشکی» اظهار داشت: امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعیت و نیاز بشر به غذا، منابع حیوانی یکی از بهترین منابع تامین غذا شناخته شده است و گرایش به آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. به تبع آن دامپزشکی نیز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شده است بطوری که در بسیاری از کشورها «دامپزشکی» یکی از بخشهای مهم و در عین حال فعال کشورها شناخته می شود و دامپزشکان نیز در این میان از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
در ابتدای این دیدار، دکتر «مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی استان تهران نیز در سخنانی گفت: تامین سلامت و امنیت غذایی به دلیل تاثیر مستقیم آن بر سلامت انسان و جامعه یکی از مقوله های مهم زندگی بشری است.
وی افزود: از آنجا که بخش عمده مواد غذایی از دام و فرآورده های آن تامین می شود، لذا دامپزشکی؛ جایگاه تعیین کننده ای در بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه در موضوع سلامت غذایی و مبارزه با بیماری های مخاطره آمیز مشترک بین دام و انسان و پیشگیری از آن دارد.
در ادامه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و همراهان از بخش های مختلف این مرکز دیدن کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل دامپزشکی قرار گرفتند.
https://thmporg.ir/vdcd.9092yt0xja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما