انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حوزه عملکرد «نقشه و اطلاعات مکانی» به عنوان دستگاه برتر کشوری از سوی سازمان نقشه برداری کشور معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، «علی جاویدانه» رئیس سازمان نقشه برداری کشور، 17 مهرماه در نشست مشترک با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های تهران، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، کرمانشاه و فارس در ارزیابی عملکرد سال 1400 در حوزه «نقشه و اطلاعات مکانی» بالاترین امتیاز ها را کسب و به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.
وی  افزود: سازمان نقشه برداری کشور، بنا دارد که از ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها کشور، بیش از گذشته بهره برداری کند و سازمان برنامه و بودجه نیز تکلیف کرده که تعامل نزدیک و سازنده با استان ها برقرار شود.
وی تقویت ساختار «گروه نقشه و اطلاعات مکانی»، کمبود بودجه و نیروی انسانی را از موضوعات مشترک تمامی استان ها بیان کرد و افزود: با توجه به حجم بالای کار و اهمیت موضوع، پیشنهاد ارتقای «گروه نقشه و اطلاعات مکانی» به «مدیریت» به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده است.
گفتنی است در این نشست، «مسعود افشین» معاون آمار و اطلاعات و «محمد غیبی» رئیس گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند و به ارائه نظرات و پیشنهادات خود و گزارش مختصری از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی پرداختند.
https://thmporg.ir/vdcc.eqea2bqimla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما