انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست وبینار بررسی و هم اندیشی در خصوص اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی مندرج در جدول ۱۰ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
در این نشست بابک افقهی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانها سازمان برنامه و بودجه کشور با تشریح اعتبارات استانی مربوط به جدول 10 گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها، پروژه های نیمه تمام را اولویت بندی و در اختیار سازمان برنامه بودجه قرار دهند تا پس از بررسی لازم و تصویب مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم در این حوزه، تخصیص داده شود.
وی اظهار داشت: دولت مصمم است که بخش عمده پروژه های نیمه تمام را تا پایان سال به اتمام برساند و این اتفاق با همکاری مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.
در ادامه وبینار، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند.
گفتنی است، در وبینار یادشده، «دکتر علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان و دبیران کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان تهران حضور داشتند و دیدگاه های خود در خصوص تخصیص و جذب اعتبارات را در میان گذاشتند.
گفتنی است، در استان تهران طرح های نیمه کاره متعددی وجود دارد که با اولویت بندی پروژه ها و تامین اعتبار لازم، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
https://thmporg.ir/vdcb.0b0urhb50iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما