انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سومین جلسه گروه کاری نقشه و اطلاعات مکانی، 15 شهریورماه با حضور «مسعود افشین» معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «مسعود افشین» در این نشست گفت: سامانه اطلاعات مکانی استان تهران از سال 1398و با توجه به نیاز دستگاه ها به اطلاعات جغرافیایی اعم از فضاهای اداری، مدارس، محیط های عمومی، جمعیت و ... ایجاد و داده های موجود در قالب سامانه ای مشخص، کاربردی شد و با کمک سایر دستگاه ها نیز  بروز رسانی می شود.
وی افزود: حدود ۴۰ لایه اطلاعاتی در این سامانه موجود است و سامانه مذکور به عنوان یکی از ابزارهای مهم تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، مورد استفاده قرار می گیرد.
در ادامه «محمد غیبی» رئیس گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در تشریح این سامانه اظهار داشت: سامانه اطلاعات مکانی استان تهران که در بستر اینترنت قرار دارد، دستیابی به بیش از ۷۰ نوع اطلاعات ضروری در حوزه های مختلف را برای کارشناسان  امر فراهم کرده است.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسئولیت این سامانه را بر عهده دارد و دستگاه های اجرایی نیز در بروز رسانی اطلاعات مکانی همکاری خواهند داشت.
https://thmporg.ir/vdca.enik49nua5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما