انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
محسن منصوری استاندار تهران و علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 26 خردادماه از چندین پروژه آب و فاضلاب در استان تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، استاندار تهران در حاشیه این بازدیدها گفت: افقی جامع برای پروژه های آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است که با اجرای آن استان به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب دارای شرایط بهتری خواهد شد. 
وی با اشاره به اهمیت آب با توجه به شرایط کشور و استان اظهار داشت: بایستی در حوزه آب و فاضلاب مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق بیفتد و به موازات آن، پروژه های عمرانی و زیربنایی دنبال و تامین اعتبار شود. 
وی افزود: در پروژه ای بیش از ۳۷۰ منبع ذخیره سازی آب برای مواقع اضطراری مناطق مختلف شهر تهران در حال ساخت است که در سطح دنیا مشابهی ندارد.
استاندار تهران عنوان کرد: از ۳۳ کیلومتر پروژه آب رسانی به شهر پرند، حدود ۲۹ کیلومتر آن اجرا شده و تا سه ماه آینده نهایی می‌شود. 
منصوری سپس گفت: پروژه مهم دیگر تصفیه خانه فیروز بهرام و جنوب تهران است که ۷۰ درصد فاضلاب تهران را تصفیه می‌کند و جزوه پروژه‌های راهبردی است که از ۸ مدول تصفیه خانه ۶ مدول به بهره برداری رسیده و با بهره برداری از دو مدول دیگر ۸۰ تا ۹۰ مترمکعب آب وارد چرخه مصرف می‌شود که اتفاق بزرگی در حوزه کشاورزی است.
وی همچنین با اشاره به خط دوم انتقال پساب به دشت ورامین ادامه داد: برای اجرای دو مدول بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از محل ماده ۵۶ پیگیری می شود. 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: رینگ انتقال آب سراسری شهر تهران با عنوان قمر بنی هاشم(ع)، همه شبکه های آبرسانی شهر تهران را به هم متصل می کند و به لحاظ تعادل بخشی و بهبود  کیفیت آب نیز بسیار موثر است. 
 
https://thmporg.ir/vdcd.j092yt0zja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما