انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران 21 خردادماه در کارگروه استانی تبصره (18) قانون بودجه کشور گفت: یکی از مهمترین حوزه های اشتغالزایی و حمایت از تولید که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اجرای دقیق آیین‌نامه بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه کل کشور است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علاءالدین ازوجی» افزود: در سال گذشته برنامه دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغالزایی را دریافت کردیم و تاکنون حمایت های موثر و تسهیلات مناسبی پرداخت شده که لازم است نظارت دقیق بر روند اجرای طرح ها نیز صورت گیرد.
وی تسهيلات بانكي براي حمايت از طرح‌هاي توليدي اشتغال ‌زا را با اولويت بازسازي و نوسازي صنايع، تكميل و راه‌‌اندازي طرح‌هاي كشاورزي، صنعتي و معدني نيمه‌ تمام، اجراي طرح ‌هاي صنايع كوچك و حمايت از خوشه‌هاي صنعتي، گردشگري، صنايع‌دستي و ميراث فرهنگي برشمرد.
در ادامه «حشمت اله عسگری» معاون اقتصادی استاندار تهران تا کنون بخش عمده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در تمامی بخش ها به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار داشت: تسریع در روند پرداختی ها نشانگر عملکرد واقعی بانک ها است و باید تلاش شود این موضوع سرعت بیشتری پیدا کند.
معاون اقتصادی استاندار تهران همچنین ضمن تشکر از عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در سال جاری اظهار امیدواری کرد روند جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال 1401 در استان تهران سرعت ببشتری پیدا کند و از ظرفیت های سرمایه گذاری استان در همه بخش ها به نحو مطلوب استفاده گردد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: جهت تسریع در روند بررسی و پرداختی طرح ها، بانک های عامل و دستگاه های اجرایی ذی ربط قبل از معرفی طرح ها به بانک، کمیته ای متشکل از دستگاه های اجرایی، بانک عامل و متقاضی تشکیل و مشکلات را بررسی و مرتفع نمایند.
 عسگری سپس گفت: ظرفیت استان در جذب تسهیلات بسیار بالا است و با هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و بانک های این روند باید تسریع می باید.
 
https://thmporg.ir/vdci.yaqct1au5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما