انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران از جذب ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به شهرستان اسلامشهر خبر داد.
استاندار تهران خبر داد: جذب ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به شهرستان اسلامشهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: هدف از این سفر، پیگیری مصوبات سفر اخیر رئیس‌جمهور به شهرستان اسلامشهر بوده که از ابعاد مختلف موضوعاتی همچون ارتباطات، مترو، منابع آب، نهضت ملی و مسکن مهر و مواردی همچون بارانداز بندر خشک آپرین بررسی و امکان سنجی صورت گرفت.
وی ادامه داد: ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب سفر ریاست جمهوری به شهرستان تخصیص یافت که تاکنون حدود ۲۴۴ میلیارد تومان جذب شده و پیگیری می‌کنیم تا الباقی اعتبارات نیز به موقع محقق شود.
استاندار تهران عنوان کرد: در حوزه آب نیازمند برنامه ریزی بلندمدت هستیم، در این زمینه بازچرخانی آب، استفاده از پساب و ساماندهی و ممیزی مصرف آب در حوزه های شرب، صنعت و غیر مورد بررسی قرار گرفت.
فخاری در مورد فرونشست زمین گفت: اگر در مدیریت منابع آب دقت نکنیم، شاهد فرونشست خواهیم بود، از اینرو نیازمند کنترل و برنامه‌ریزی صحیح برای مصرف هستیم، چرا که اگر نظارت صحیح صورت نگیرد طبیعتاً میزان برداشت از آب‌های زیرسطحی منجر به فرونشست خواهد شد.
وی در مورد کمک به صنایع ورشکسته اسلامشهر از جمله کیان تایر افزود: در سفر اخیر رئیس‌جمهور این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و سعی داریم با حفظ شرایط محیط کار به رفع مشکلات آنها در حوزه‌هایی همچون بیمه کمک کنیم.
استاندار تهران در مورد تعطیلی روز پنجشنبه ادارات شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: این موضوع نیازمند بررسی کارشناسی است، البته اگر جامعه هدف را در سطح شهرستان‌ها پیگیری کنیم به نظر می‌رسد عدم تعطیلی بهتر خواهد بود، اما اگر نظر کارشناسی مغایر با این امر باشد حتماً تجدید نظر صورت می‌گیرد.
 استاندار تهران در سفر به شهرستان اسلامشهر از پروژه های ایستگاه مترو چهاردانگه، کمربندی شمالی اسلامشهر و بندر خشک آپرین بازدید و در جریان روند عملیات اجرایی و مسائل و مشکلات این طرح ها قرار گرفته و در ادامه در یک جلسه ۴ ساعته با حضور مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی مسائل و مشکلات این منطقه در حوزه های آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، مسکن و راه های ارتباطی و مواصلاتی بین شهرها و روستاهای شهرستان، کشاورزی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.
https://thmporg.ir/vdci.zaqct1a5qbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما