انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نهم آذرماه در گفت و گوی زنده با بخش خبری شبکه پنج سیما گفت: طرح های نیمه تمام شهرستان های غرب استان تهران که به تصویب شورای برنامه ریزی رسیده، بالغ بر ۲۴۰ مورد می شود که تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام می رسند.
عزم دولت برای تکمیل ۴۲۰ طرح نیمه تمام در شهرستان های غرب استان تهران


«حشمت الله سلیمانی» افزود: این طرح ها در حوزه های زیرساختی اعم از حمل و نقل، آموزش، بهداشت و درمان، آبرسانی روستایی، کشاورزی، فرهنگ و امور جوانان است و اعتبارات اولیه آن بالغ بر 470 میلیارد تومان می شود.
وی افزود: در شهرستان اسلامشهر، ایجاد مترو و ساخت بیمارستان، در شهرستان بهارستان ساخت تصفیه خانه، در شهرستان رباط کریم تکمیل تاسیسات فاضلاب، در شهرستانهای ملارد و قدس، ایجاد شبکه فاضلاب و آبرسانی، در شهرستان شهریار تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) و طرح آبرسانی، به عنوان مهمترین طرح های عمرانی به شمار می روند که دراولویت قرار دارند.
وی یادآرو شد: تمامی شهرستان های استان تهران از حداقل اعتبار 200 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری بهره مند شدند که با تخصیص این اعتبار، طرح ها عمرانی تا پایان سال 1403 افتتاح خواهد شد.
 
https://thmporg.ir/vdca.ynik49nei5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما