انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

تصویب احداث و توسعه ۲۶ باب بیمارستان در استان تهران

تصویب احداث و توسعه ۲۶ باب بیمارستان در استان تهران

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 21 آبان ماه در گفت و گو با رادیو تهران گفت: طی سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان های استان تهران و همراهی رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار محترم و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، احداث، تکمیل و توسعه 26 باب بیمارستان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «حشمت الله سلیمانی» افزود: سه پروژه بیمارستان های «شهدای تجریش» با 900 تخت، «مهدی کلینیک» با 1000 تخت و «الغدیر» با 16 تخت تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: تا دهه مبارک فجر، بیمارستان خیرساز «حکیم» یافت آباد نیز با 250 تخت افتتاح می شود و تا پایان سال نیز نزدیک به چهار هزار تخت بیمارستانی به مجموعه فضاهای درمانی استان اضافه خواهد شد.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  با اشاره به اینکه در حال حاضر 11695 تخت در بیمارستان های دولتی و 27500 تخت نیز در بیمارستان های بخش خصوصی و سایر نهاد ها در استان وجود دارد، افزود: تاپایان سال 1402 نزدیک به 4500 تخت دیگر به سرانه بیمارستان ها اضافه می شود.
وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه رادیو تهران مبنی بر اینکه کلنگ احداث بیمارستان شهریار در سال 1367 بر زمین زده شد ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است، اظهار داشت: از سال گذشته توجه ویژه ای برای ساخت و تکمیل این بیمارستان صورت گرفت و در حال حاضر نیز ساخت آن 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به فعالیت دو شیفته پیمانکار پروژه، پیش بینی می شود که تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.x092yt0sfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما