انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
برنامه ها ی آموزشی سال ۱۴۰۱ مدیران وکارکنان دولت در استان تهران توسط مرکز آموزش وپژوهش های آینده نگری  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام شد.                                                                                  
برنامه های آموزشی سال ۱۴۰۱ مدیران و کارکنان دولت در استان تهران

با عنایت به اهمیت و نقش برنامه های آموزشی هدفمند در توسعه دانش و مهارت های شغلی و ضرورت مدیریت موثر برنامه های آموزشی سالانه دستگاههای اجرایی متناسب با نظام آموزش کارکنان دولت، مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در راستای وظایف قانونی خود برای توانمند سازی کارکنان دولت، برنامه های آموزشی سال 1401 خود را به تفکیک دوره های آموزشی (مدیران، مدیران زن و جوان، شغلی و توجیهی بدوخدمت ) ارائه نموده است.
 همچنین با توجه به اهمیت آموزش های مدیریتی عمومی مدیران مبتنی بر شایستگی های مورد نظر و در جهت اثر بخشی این دوره ها، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مصوب مدیران حرفه ای صرفاً به عهده واحدهای آموزش و پژوهش­های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان­ها می­باشد.
لازم به یادآوری است این مرکز آمادگی خود را مبنی بر انعقاد قرارداد آموزشی برای برگزاری دوره های اختصاصی آموزش مدیران را در محل دستگاه اجرائی با اعمال تخفیف ویژه اعلام می نماید.
علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگیری به نشانی idea.thmporg.ir مراجعه کنند.
 
https://thmporg.ir/vdcj.memfuqevisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما