انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت تهران عنوان کرد

خدمت‌رسانی ۹۱۷ دفتر پیشخوان شهری و روستایی در استان تهران

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از خدمت‌رسانی ۹۱۷ دفتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق شهری و روستایی استان تهران خبر داد.
خدمت‌رسانی ۹۱۷ دفتر پیشخوان شهری و روستایی در استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت: «این آمار نشان‌دهنده تعداد دفاتر پیشخوان دولت تا پایان سال 99 است و در سال جاری نیز 176پرونده درخواست تاسیس، تمدید، انتقال امتیاز و... توسط کارگروه اعتبار سنجی دفاتر پیشخوان دولت استان تهران بررسی شده است».
وی با اشاره به خدمت‌رسانی 917 دفتر پیشخوان خدمات دولت افزود: «از این تعداد 885 دفتر در نقاط شهری استان تهران و 32 دفتر در نقاط روستایی با عنوان دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات روستایی (ICT) فعال هستند و به‌طور کلی با توجه به وسعت مناطق شهری استان تهران 96 درصد دفاتر در مناطق شهری و تنها 4 درصد در مناطق روستایی مستقر هستند».
شیرین در خصوص تعداد خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان نیز بیان‌کرد: «طی سال‌های 97 تا 99 ، 18 دستگاه اجرایی در سطح استان تهران،  195 خدمت خود را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده‌اند».
وی در ادامه با اشاره به هدف اصلی از راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت خاطرنشان‌کرد: «تجمیع خدمات عمومی و دولتی، تمرکززدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات کشوری از جمله اهداف اصلی راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت بوده است».
گفتنی است، آیین‌­نامه دفاتر خدمات پیشخوان دولت، در سال 1396 مورد اصلاح قرارگرفت و در این آئین‌نامه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان مرجع صدور نهایی پروانه دفاتر پیشخوان قرار گرفته است.
 
 
https://thmporg.ir/vdcg.y9nrak9utpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما