انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اختصاص اعتباری معادل ۱۶۱ میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌های توسعه‌ای در شهرستان فیروزکوه خبرداد.
اختصاص ۱۶۱میلیارد تومان برای توسعه فیروزکوه
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: «در سال 1400، به منظور انجام فعالیت‌های توسعه‌ای شهرستان فیروزکوه،81 پروژه از اعتبارات استانی و ملی برخوردار می‌شوند که در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در خصوص تعدادی از این پروژه ها تصمیم‌گیری شد».
وی افزود: «161 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده با احتساب حدود  105میلیارد تومان اعتبارات ملی و 55 میلیارد تومان اعتبارات استانی در سر فصل‌های بهداشت ودرمان، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، فرهنگ، ورزش و تفریحات ،آموزش و پرورش و حمل و نقل توزیع خواهد شد».
شفیعی با اشاره به اینکه این اعتبارات تا این لحظه نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است، ادامه داد: «قطعا این اعتبارات تا پایان سال افزایش می‌یابد چراکه بخشی از منابع استانی تاکنون به سازمان مدیریت  ابلاغ نشده است».
وی خاطرنشان‌کرد: «میانگین اعتبارات تخصیص یافته تاکنون  72 درصد بوده که در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای متوسط تخصیص بالای 80 درصد خواهد شد و امیدواریم در سایر موارد اعتباری همچون موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، اعتبارات محرومیت زدایی و... نیز تخصیص اعتبار به شهرستان داشت باشیم».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه لازم است روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشنهادات جدید خود را در چارچوب کاربرگ‌های ماده 23 به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ارائه دهند تا بررسی شود، گفت: «دستگاه‌های اجرایی در کنار پیشنهادات خود باید گزارشات جذب منابع در طول سال مالی گذشته در شهرستان را نیز ارائه دهند تا در تخصیص سال 1400 مورد توجه قرار گیرد».
وی در خصوص اولویت‌های فضای اداری در شهرستان نیز افزود: «اولویت نخست درباره فضاهای اداری تعمیر و تجهیز ادارات شهرستان  است و پس از آن در این شهرستان بحث کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مورد توجه است».
 
    
 
https://thmporg.ir/vdcd.j0k2yt0koa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما