انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دیدار صمیمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با کارکنان این سازمان به مناسبت آغاز سال جدید برگزار شد.
دکتر «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این دیدار ضمن تبریک حلول سال جدید و بهار قرآن اظهار داشت: بر اساس یافته های جدید، کشورهایی موفق هستند که روابط اجتماعی خوبی در  آنها وجود داشته باشد و «نوروز» نیز طلایه دار ارتباطات اجتماعی در کشور ما محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته با وقوع سیل در استان تهران، وجود کسری بودجه دستگاه ها و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی، سالِ دشواری به نظر می رسید، اما با همکاری استاندار محترم، رئیس محترم سازمان برنامه بودجه و معاونین این سازمان، سال مالی با کمترین دغدغه و بدون ایجاد مشکل برای دستگاه های اجرایی را پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به اینکه استان تهران دارای ویژگی و شرایط خاصی است، اظهار داشت سازمان برنامه و بودجه کشور نیز همواره توجه خاصی به تهران دارد و با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، وضعیت اعتبارات استانی سال 1401 نسبت به سال های گذشته بهتر بود و با اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست محترم  جمهوری و یاری پروردگار، در سالهای 1402 و 1403 شاهد ارتقای سرانه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدمات مطلوبتر به مردم شریف استان تهران خواهیم بود.
وی افزود: عمده اعتبارات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری به استان تهران تخصیص یافت و بر خلاف سالهای گذشته، عمده این اعتبارات به صورت نقدی بود و این موضوع در سرعت بخشی به افتتاح طرح های عمرانی، کمک شایانی کرد.
وی تبدیل وضعیت استخدامی 5 هزار  نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی، رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی، ایجاد سامانه های مهم آماری، تصویب 130 موضوع کاربردی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و تعیین تکلیف حجم زیادی از درخواست های پیمانکاران و مشاوران را از اقداماتی برشمرد که با همکاری، تلاش و انسجام تمامی همکاران در سال گذشته اتفاق افتاد.
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید» افزود: این موضوع که در سطح کلان توسط مسئولان کشوری، برنامه ریزی و پیگیری می شود، همزمان در استان تهران نیز دنبال خواهد شد و برنامه ریزی ها و تخصیص منابع نیز در این راستا هدایت خواهد شد تا ان شاالله در سال 1402 مردم عزیز استان تهران، وضعیت اقتصادی بهتری را شاهد باشد.
 
https://thmporg.ir/vdcf.1dviw6djtgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما