انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اولین دوره آموزشی صلاحیت تدریس در سال‌جاری با هدف ارتقاء توانمندی­‌های کارکنان دستگاه‌های دولتی، توسط مرکز آموزش و پژوهش‌­های توسعه و آینده­‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران برگزار شد.
  برگزاری دوره آموزشی احراز صلاحیت تدریس برای متقاصیان استان تهران
 
 این دوره آموزشی به منظور انتخاب مدرسان واجد صلاحیت تدریس برای اجرای دوره های آموزشی کارکنان دولت، ویژه مؤسسات آموزشی دارای صلاحیت و دستگاه‌های اجرایی استان از 22 مرداد تا 14 شهریورماه به مدت 32 ساعت با حضور 130 فراگیر به صورت وبیناری برگزار شد.
 در دوره آموزشی یادشده، مباحث مربوط به تکنولوژی آموزشی (8ساعت)، آشنایی با نظام آموزش کارکنان دولت و مقررات مربوط به آن (4ساعت)، آشنایی با نظام اداری ایران (4ساعت)، روش‌ها و فنون آموزشی (8ساعت)، روش‌های سنجش و ارزشیابی آموزشی (8ساعت) آموزش داده شد.
بخشی از فراگیران این دوره آموزشی مربوط به دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی و بخش دیگر نیز متقاضیان تدریس از مؤسسات آموزشی خصوصی دارای گواهینامه صلاحیت در حیطه آموزش کارکنان دولت، بودند.
شایان ذکر است هم اکنون  اطلاعات مربوط به 500 مدرس دارای صلاحیت در بانک اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان در حیطه‌­های مختلف آموزشی برای برگزاری دوره‌­های آموزشی ویژه کارکنان دولت موجود است­.

                                                                                                       گروه آموزش وتوانمند سازی
 
 
https://thmporg.ir/vdcd.n092yt09fa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما