انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
بيست و هشتمين همايش و نمايشگاه ملي مهندسي نقشه‌برداري و اطلاعات مكاني (ژئوماتيك ۱۴۰۳)، در روزهاي ۹ الي ۱۲ ارديبهشت سال ۱۴۰۳ در محل سازمان نقشه‌برداري كشور برگزار مي‌شود.
بيست‌وهشتمين نمايشگاه ملي و همايش مهندسي نقشه‌برداري و اطلاعات مكاني ژئوماتيك ۱۴۰۳ برگزار مي‌شود
به گزارش مركز روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه به نقل  از  روابط عمومي سازمان نقشه‌برداري كشور، بيست و هشتمين همايش و نمايشگاه ملي مهندسي نقشه‌برداري و اطلاعات مكاني (ژئوماتيك ۱۴۰۳)، با حضور مقامات و مسئولين ارشد كشوري و لشگري، متخصصين، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان به اين رشته، در روزهاي ۹ الي ۱۲ ارديبهشت سال ۱۴۰۳ در محل سازمان نقشه‌برداري كشور برگزار مي‌شود.
گفتني است، همايش ملي مهندسي نقشه‌برداري و اطلاعات مكاني با سه دهه قدمت، همواره جايگاهي براي ارائه آخرين تلاش‌هاي علمي و اجرايي كشور در زمينه علوم نقشه‌برداري بوده است. 
علوم نقشه‌برداري با توجه به تغييرات گسترده تكنولوژي در بخش‌هاي جمع‌آوري، پردازش و نمايش اطلاعات در سال‌هاي اخير تغييرات و پيشرفت‌هاي زيادي را تجربه كرده است كه آگاهي نداشتن  و استفاده نكردن از آن مي‌تواند صدمات جبران ناپذيري را بر بدنه برنامه‌ريزي، تصميم‌سازي و مهندسي كشور وارد كند.
همچنين، نمايشگاه ژئوماتيك، با هدف نمايش دستاوردهاي علمي كشور در حوزه اطلاعات مكاني و صدور خدمات مهندسي به كشورهاي منطقه، محل تجميع قابليت‌هاى موجود و نتايج علومي است كه در سال‌هاي اخير بدست متخصصين ايراني طراحي و ساخته شده است. 
اين خدمات و محصولات همگام با فناوري‌هاي پيشرفته در دنيا به‌روزرساني شده و در كنار محصولات خارجي در نمايشگاه مي‌درخشند.
https://thmporg.ir/vdca.inik49nao5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما