انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه جامعه هستند؛ زیرا چرخ توسعه با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. در واقع حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.
پیام تبریک به مناسبت هفته کارگر

خدمات مردان و زنان بلندهمتی که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیرشان سازندگی، آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است بر کسی پوشیده نیست. آنانی که پیامبر بزرگوار اسلام (ص) بر دستان‌شان بوسه زده و همگان را به تکریم و بزرگداشت آنان ترغیب فرمودند.
هفته کارگر، ایامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند.
امروز نیز به فضل الهي و عنايت حضرت بقيه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) جوانان برومند ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف كار و سازندگي، افتخارات عظيم و ارزشمندي آفریدند كه بي شك بخش وسيعي از آن، مرهون كوشش و تلاش كارگران متعهدي است كه با تلاش بي وقفه و شبانه روزي، مسير تعالي هر چه بيشتر ميهن عزيز اسلامي را هموار می نمایند تا ایران سربلند به خودکفایی و استقلال همه جانبه دست یابد.
نامگذاری شعار سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تکیه بر توان کارگران تعیین شده و امسال نیز که «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته، نقش کارگران زحمت کش در تحقق  این امر مهم و سازنده، بیش از پیش نمایان شده است.
 هفته کارگر را به کارگران خدوم و زحمت کش استان تهران، تبريك گفته و سلامتی و موفقيت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايیم.
 
حوزه ریاست و روابط عمومی
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
https://thmporg.ir/vdcf.edviw6dcmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما