انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در قالب اسناد خزانه اسلامی اعتباری بالغ بر ۶۸۵ میلیارد ریال با سررسید سه ساله برای تامین قیر مورد نیاز اجرای طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران اختصاص داد.
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، با ابلاغ دکتر محمد باقر نوبخت این اعتبار با تخصیص صد درصد برای تامین قیر مورد نیاز در پروژه‌های راه روستایی و زیرساخت های مسکن مهر در اختیار استان تهران قرار گرفته است.

از این مبلغ 580 میلیارد ریال برای تسریع در عملیات اجرایی و تامین قیر پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید و  20 میلیارد ریال، برای تأمین قیر مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر به پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اختصاص خواهد یافت. مبلغ 22 میلیارد ریال نیز برای تامین قیر مورد نیاز راه‌های روستایی استان تهران اختصاص یافته است.

برای تامین قیر مورد نیاز  اجرای پروژه بهسازی راه اصلی شریف آباد–پاکدشت و کمربندی پاکدشت نیز مبلغ 63 میلیارد ریال با تخصیص 100 درصد در قالب اسناد خزانه اسلامی در اختیار استان تهران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، تامین قیر مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی بخش مهمی از هزینه‌های جاری ساخت و ساز در امور راهسازی و توسعه شبکه حمل و نقل را پوشش می‌دهد.
https://thmporg.ir/vdca.inmk49nwa5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما