انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ۱۸ تیرماه از هنرستان ها و مجموعه های هنری وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بازدید کرد.

«علاءالدین ازوجی»،  در این بازدید، هنرستان های هنری و اساتید پیشکسوت را از ظرفیت های با ارزشی بر شمرد که آینده هنری کشور را رقم می زنند.
وی وظیفه دولتمردان را حمایت از این ظرفیت های کم نظیر بیان کرد و افزود: بخش بزرگی از تمدن گذشته از طریق ابزار فرهنگ و هنر به ما رسیده و اکنون نیز ظرفیت ها و توانمندیهای ایران اسلامی به مدد اصحاب فرهنگ و هنر، بهتر به دنیا معرفی می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه توجه به «اقتصاد هنر» از ضروریات توسعه و ماندگاری آن است، یادآوری کرد: نظام تربیتی و آموزشی باید به سمتی هدایت شود که تمامی هنرجویان فارغ التحصیل از این هنرستانها، زمینه و توانایی کسب درآمد را پیدا و آثار فاخری را به جامعه عرضه کنند.
«مهدی رمضانی چابک» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز هنرستان های هنرهای زیبای پسران و دختران، هنرستان های موسیقی پسران و دختران، هنرستان کمال الملک و مجموعه نمایشی محراب را از ظرفیت های مهم این اداره کل بیان کرد که سابقه درخشانی در پرورش استعدادها و نابغه های کم نظیر هنری دارد.
وی این مجموعه های هنری را از مهمترین ظرفیت های کشور برشمرد که با امکانات محدود، خدمات بزرگی را به جامعه هنری تقدیم می کنند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: موضوع آموزش هنر و کیفیت ارائه آن، همواره از دغدغه های مهم این اداره کل بوده و در راستای عدالت آموزشی، بنا داریم که هنرستان های دیگری را در شهرستان های استان تهران ایجاد کنیم.
گفتنی است در این بازدید که «کوروش لهراسبی» مشاور و رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «حسین براتی» معاون توسعه مدیریت و منابع، «مصطفی نصیری» معاون هنری و سینمایی و «عبدالرضا علی پناه» معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران حضور داشتند، از هنرستان های هنرهای زیبای پسران و دختران، هنرستان موسیقی پسران، هنرستان کمال الملک و مجموعه نمایشی محراب بازدید شد و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.



 
https://thmporg.ir/vdcf.ydviw6dvygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما