انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به مناسبت روز جهانی حمایت از معلولان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در مراسمی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده سه نفر از کارکنان توانخواه این سازمان تقدیر کرد.
تجلیل از خودباوران سازمان مدیریت در روز جهانی حمایت از معلولان
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران،به مناسبت روز جهانی حمایت از معلولان،در نشستی که با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، نوشین زارعی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان و با حضور 3 نفر از پرسنل توانخواه برگزار گردید،ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین اظهار کرد: افراد معلول بخشی از جامعه ما هستند که خدمات ارزشمندی ارائه میکنند و لازم است که ویژه از آن ها تقدیر و تشکر بعمل آید.
وی گفت: معلولان به اقتضای شرایط طبیعی،کاستی‌هایی در جسمشان وجود دارد، لیکن ذهن پویا و فعال آنان منجر به اراده قوی​ آنها شده است تا با شرایط خاص جسمانی الگوهایی کم نظیر، موثر و مفید در سطح جامعه باشند که این خود تحسین بر‌انگیز است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تقدیر از عملکرد کارمندان معلول سازمان که با اراده‌ای قوی تسلیم شرایط جسمی شان نشده‌اند گفت:این سازمان کلیه شرایط محیطی را برای حضور و خدمت‌رسانی به معلولان فراهم نموده است.
وی در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات کارکنان معلول در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است:
13 آذرماه بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات جنابعالی است که با تلاش و پشتکار وظایف خود را با همه دشواری‌ها، و با حضور در عرصه‌های گوناگون زندگی به انجام رسانده و بر توانمندی‌های بی‌نظیر خود صحه نهاده‌اید.
سیزدهم آذر، روز جهانی معلولین را به شما همکار محترم تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون مسألت دارم.
https://thmporg.ir/vdcd.f0k2yt0z9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما