انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌ریزی استان تهران خواستار تشکیل کمیته‌ای برای توزیع تسهیلات طرح‌های جهش تولید دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ شد.
کمیته توزیع تسهیلات برای طرح‌‌های جهش تولید تشکیل می‌‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌­ریزی استان تهران، شهرام عدالتی در ششمین جلسه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که بعد از ظهر روز سه‌شنبه 4 آذرماه 1399 در سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: «تسهیلات مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌های جهش تولید دریافت شده است و به‌زودی با همکاری بانک‌ها ودستگاه‌های اجرایی عملیات پرداخت طی تشکیل کمیته‌ای در استانداری تهران آغاز می‌شود».

انوشیروان محسنی بندپی؛ استاندار تهران نیز در این نشست گزارش‌ها از اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: «میزان رشد سرمایه‌گذاری در استان تهران و عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و حفظ و ثبات اشتغال و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده اشتغال در سال جاری امید بخش بوده است».

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز در این جلسه از جذب 5 برابری سرمایه‌گذاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: «در شهرک‌های صنعتی 7 هزار قطعه زمین شهرک‌های صنعتی تا اسفندماه سال 1399 تعیین تکلیف می‌شود».
https://thmporg.ir/vdch.vnmt23nvzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما