انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
حضور دانشگاهیان در سازمان مدیریت|فاصله تئوری تا عمل را کم می کنیم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، علی شیرین در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با جهاد دانشگاهی تهران اظهار کرد: رویکرد و دغدغه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نبود کارهای مطالعاتی در کنار سیاست گزاری دستگاه های اجرایی بود به همین دلیل، سازوکاری تعریف کردیم تا بتوانیم از ظرفیت های بخش علمی استفاده کنیم.

وی افزود: تشکیل کمیته ای علمی پژوهشی مرکب از نخبگان علمی دانشگاه ها با هدف ظرفیت سازی علمی شکل گرفت و تاکنون درباره حوزه ساختار اداری، توسعه منابع انسانی، فرهنگ سازمانی در این شورا بحث ها و بررسی های خوبی انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اهمیت پیوند تئوری و عملی،تصریح کرد: همواره میان تئوری تا عمل فاصله بود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای کم کردن این فاصله فعالیت های زیادی را آغاز کرد که یکی از آن ها انعقاد تفاهم نامه با مراکز علمی و نخبگان دانشگاهی است.

شیرین درباره همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی تهران افزود: نماینده ای از طرفین، برای آغاز برنامه ها انتخاب میشود، قدم اول، آسیب شناسی ساختار اداری و سپس شناسایی و تامین نیروی انسانی متخصص است.

https://thmporg.ir/vdcf.ed0iw6decgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما