plus
reset
minus
plus
minus
اخبار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی
 
عکس تزیینی است
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷
کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان ارزیابی می‌شود
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۱۶
لزوم اجرای اثربخش ارزیابی عملکرد با مشارکت رابطین دستگاه‌های اجرایی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۱۷
ایجاد نظام اداری و دولت الکترونیک در تراز جمهوری‌اسلامی
۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲
برپایی پنجمین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی
۷ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۲۹
جداول اطلاعاتی سنجش میزان تحقق برنامه جامع اصلاح نظام اداری
۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹
تشریح فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در شورای اداری استان
۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷
پنجمین کانون ارزیابی شایستگی عمومی مدیران استان تهران برگزار شد
۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵
بررسی چالش‌های ساختار سازمانی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان تهران روی میز سازمان مدیریت
۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران برگزار می‌شود
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
پایش خدمات دستگاه‌های اجرایی با سامانه راهبری میز خدمت
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
الزام دستگاه‌های اجرایی به ثبت خدمات در سامانه راهبری میز خدمت
۷ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۲۹
 
نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده