انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جزئیات نخستین گردهمایی معاونت های منابع انسانی دستگاه های اجرایی استان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستگاه های اجرایی استان تهران صبح روز شنبه به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ساختمان مصدق شمالی برگزار شد.

نعمت الله ترکی هدف از برگزاری این جلسه را ساماندهی ساختار و تشکیلات نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه توسعه ای استان ابلاغ شده نیازمند تطبیق ساختار و تشکیلات نیروی انسانی دستگاه های اجرایی  با برنامه های توسعه ای استان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: از سال 97 قرار بود هر سال 20 درصد خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار شود انجام این کار رضایتمندی مردم را در پی دارد چون هم خدمات با کیفیت تر انجام می شود و هم سرعت بیشتری پیدا می کند.

ترکی در این جلسه به وضعیت آمار در استان تهران اشاره کرد و گفت: برای حل چالش های حوزه آمار و اطلاعات که در  سالهای قبل  وجود داشت رابطین آمار از دستگاه های اجرایی انتخاب شدند و آموزش های لازم را دیدند.

در ادامه مسعود افشین معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت تهران در مورد جزئیات سامانه اطلاعات آماری و مکانی توضیح داد و از مدعوین خواست تا اطلاعات دستگاه های اجرایی خود را وارد سامانه کرده تا از آن بهره برداری مناسب انجام شود.

ترکی در ادامه جلسه با توضیح جایگاه تبصره 19 قانون در بودجه سال98 گفت: در این تبصره بر واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی تاکید شده و ما معتقدیم دستگاه های دولتی باید بخش زیادی از خدمات خود را واگذار کنند. به همین خاطر است که از تبصره 19 در سال جاری باید به درستی استفاده شود تا کیفیت خدمات بهتری به شهروندان ارائه گردد.

وی افزود: باید در پایان هر فصل گزارشی از ساختار اداری دستگاه های اداری گرفته شود تا آمار کاملی از وضعیت موجود داشته باشیم و این کار به همراه آموزش و آسیب شناسی درست می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام./

 

https://thmporg.ir/vdcg.t9xrak9zypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما