انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
هشدار به کارمندانی که در شهرستان محل خدمت خود حضور ندارند!
علی شیرین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار کرد: به دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان تهران ابلاغ کردیم که هر یک از کارمندان دستگاه های اجرایی متصدی یکی از پست ها هستند و هر گونه بکارگیری افراد و پرداخت حقوق بدون داشتن پست سازمانی مصوب ممنوع است، بنابراین افراد مکلفند در در پست سازمانی اختصاص یافته در شهرستان تعیین شده انجام وظیفه کنند.

وی افرود: در فرآیند تدوین سند توسعه شهرستان های استان تهران که در سازمان مدیریت برگزار شد، متوجه شدیم برخی نیروهای دستگاه های اجرایی که حکم خدمت یا قرارداد با دستگاه اجرایی دارند در خود شهرستان مستقر نشده اند، این اقدام نوعی ظلم به شهرستان است.

شیرین گفت: برای رسیدگی به این موضوع در اولین گام بخشنامه ای را به فرمانداری ها ارسال کردیم مبنی بر اینکه هر گونه بکارگیری افراد و پرداخت حقوق بدون داشتن پست سازمانی مصوب ممنوع است، درواقع این تخلف آشکار مدیر است که نیروی شهرستانی خود را به بهانه با تجربه بودن در ستاد بنشاند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بیان کرد: پیش از این برنامه ها در شهرستان ها رصد نمی شد تا از استقرار نیروها در پست های خود اطلاع کسب شود. اما امروز وضعیت موجود شهرستان ها را مطابق ساختار سازمانی احصا کرده و به فرمانداری ها ابلاغ می کنیم. آن ها پس از بررسی، گزارش را برای ما ارسال می کنند و در صورت ضعیف بودن ساختار چالش ها را بررسی کرده و برای اصلاح آن اقدام می کنیم.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcj.yevfuqei8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما