انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست بررسی و پیگیری ایجاد طرح های عمرانی شهرستان بهارستان، 30 خرداد ماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
در این نشست که «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «عبدالله نوحی» فرماندار شهرستان بهارستان، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان و تنی چند از مدیران دستگاه های استانی و شهرستانی حضور داشتند، ساخت و تکمیل طرح های عمرانی در حوزه های اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، انتظامی، ورزش جوانان، آب و فاضلاب و امور کتابخانه ها در شهرستان بهارستان مطرح و موضوعات مربوط به تخصیص اعتبار آنها بررسی شد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این نشست اظهار داشت: طرح هایی که در این جلسه تامین اعتبار می شود، باید تا پایان سال آینده به بهره برداری برسند تا مردم از این طرح ها استفاده کنند.
وی افزود: بیشترین حجم پروژه ها در حوزه ساخت مدرسه است و با توجه به جمعیت و نیاز شهرستان، اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.
«عبدالله نوحی» فرماندار شهرستان بهارستان نیز در این نشست با اشاره به محرومیت این شهرستان گفت: بر اساس شاخص های کشوری متناسب با جمعیت، شهرستان بهارستان  نیاز به 169  مدرسه دیگر دارد.
 وی افزود: ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، تامین اعتبار و ساخت این مدارس به صورت همزمان آغاز شده و بخشی ا‌ز آنها در مهر امسال به بهره برداری می رسد. 
 
 
https://thmporg.ir/vdca.anik49nmw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما