انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شاه‌آبادی عنوان‌کرد

کاهش نیازهای درمانی با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شاه‌آبادی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های بهداشتی تاکید کرد.
کاهش نیازهای درمانی با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این بازدید با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های بهداشتی گفت:«با تقویت زیرساخت‌ها در بخش بهداشت، نیازهای ما در بخش درمان به همان اندازه یا بیشتر کاهش می‌یابد».
وی افزود:«در استان تهران با مشکل کمبود فضا مواجه هستیم و برای جبران این کمبود باید از فضاهای موجود استفاده بهینه کنیم».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه با اشاره به قدمت مرکز جامع سلامت شهید شاه‌آبادی و جمعیت 30 هزار نفری تحت پوشش آن خاطرنشان‌کرد:«این مرکز، مرکزی شناخته‌شده است و جمعیت قابل‌توجهی را زیر چتر حمایتی خود دارد و برای ارائه خدمات بیشتر به مردم منطقه باید امکانات ارتقا یابد». شفیعی با بیان اینکه توسعه خدمات این مرکز حائز اهمیت است، گفت:«در این بازدید در جریان نیازهای این مرکز جامع برای راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان در طبقه دوم قرار گرفتیم و تلاش می‌کنیم این مرکز در سال جاری به بهره‌برداری رسد».
علیرضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در جریان این بازدید گفت:«این بازدید به‌منظور بررسی عملکرد حوزه بهداشت، تجهیز کلینیک برای خدمات ویژه غربالگری به‌خصوص غربالگری سرطان و ایجاد کلینیک‌های تخصصی در برخی از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد تا در سال‌جاری بتوانیم تنوع خدمات را گسترش و توسعه دهیم».
وی با اشاره به فضای بسیار مناسب مرکز جامع سلامت شهید شاه‌آبادی افزود:«بخشی از این مرکز برای پویش واکسیناسیون کووید 19 راه‌اندازی و طبقه دوم این مرکز نیز با همکاری سازمان مدیریت و بیمارستان ضیائیان برای غربالگری سرطان در منطقه 17 آماده و تجهیز می‌شود».
 
 
https://thmporg.ir/vdca.6nmk49new5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما