plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اضافه شدن شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت در سال‌جاری خبر داد.
کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان ارزیابی می‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت:«شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت شاخص جدیدی است که در سال‌جاری به مجموعه شاخص­‌های دولت الکترونیک اضافه شده است».
 وی افزود:«این شاخص براساس دو مولفه میزان خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و بررسی تعداد خدماتی که به این دفاتر واگذار شده است و نحوه ارائه خدمت در گستره جغرافیایی مورد نظر و سرعت و دقت ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار می‌­گیرد».
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران ادامه داد:«عملکرد دستگاه‌­های اجرایی در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری با پنج شاخص استانداردسازی تارنما، ارائه خدمات در میزخدمت، مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرآیندها و تصمیمات دستگاه­‌های اجرایی، احراز هویت الکترونیکی و کیفیت واگذاری خدمات دستگاه اجرایی به دفاتر پیشخوان مورد ارزیابی قرار می­‌گیرد».
 
 
 
http://thmporg.ir/vdch.wnmt23nivftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده