انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در کارگروه توسعه دولت الکترونیک :

نرخ‌ خدمات در دفاتر پیشخوان دولت عادلانه تعیین شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران قیمت‌گذاری خدمات در دفاتر پیشخوان دولت را با توجه به نرخ هزینه‌ها در استان تهران به دور از عدالت دانست و خواستار تعیین نرخ‌های منصفانه برای این دفاتر شد.
نرخ‌ خدمات در دفاتر پیشخوان دولت عادلانه تعیین شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در کارگروه توسعه دولت الکترونیک در استانداری تهران با بیان این مطلب گفت:«با توجه به اینکه نرخ هزینه‌ها و قیمت‌ها برای دفاتر خدمات پیشخوان دولت در استان تهران بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است متاسفانه اکنون قیمت‌گذاری خدمات در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور رقم یکسانی است».
وی افزود:«این نوع از قیمت‌گذاری سبب شده اکنون در استان تهران دفاتر پیشخوان دولت با چالش‌هایی روبه‌رو شوند و برخی دفاتر از چرخه خدمت‌رسانی به مردم خارج شوند».
شفیعی با اشاره به وضعیت شکننده کرونایی در استان تهران ادامه داد:«دفاتر پیشخوان دولت در وضعیت کرونایی کشور با انجام برخی خدمات احراز هویتی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در کاهش مراجعه شهروندان به دستگاه‌های اجرایی ایفا کردند و لازم است این دفاتر با جدیت بیشتر به کار خود ادامه دهند».
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خاطر نشان کرد:«به منظور رفع چالش‌های دفاتر پیشخوان توجه به موضوع قیمت‌گذاری خدمات بسیار ضروری است و با نگاه موشکافانه باید قیمت‌گذاری در مناطق مختلف کشور مورد بازبینی قرار گیرد».
 
https://thmporg.ir/vdcg.79nrak9xzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما