انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رقابت ۵۰ هزار تهرانی در هفتمین آزمون جامع استخدامی کشور
علی شیرین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفتمین دوره آزمون جامع استخدامی استان تهران همگام با سراسر کشور، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز پنج شنبه 30 آبان ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این آزمون، 47 هزار و 391 داوطلب در 79 حوزه امتحانی در تهران و 8 شهرستان استان به رقابت می پردازند.

*استخدام در 27 دستگاه ملی-استانی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه 27 دستگاه ملی و استانی از میان داوطلبان این آزمون نیرو جذب می کنند، گفت: پذیرفته شدگان از طریق سازمان سنجش با هماهنگی سازمان اداری- استخدامی پس از طی مراحل مصاحبه برای سال آینده جذب می شوند.

به گفته وی، دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش استان و شهرستان، انیستیتو پاستور، دانشگاه علوم پزشکی و توان بخشی، سازمان اداری استخدامی، سازمان امور عشایر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان زندان ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بیمه ایران، سازمان مدیریت منابع آب ایران، مرکز آمار ایران و ... از میان داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون پس از مصاحبه حضوری و کسب امتیاز لازم، نیرو استخدام می کنند.

*جذب 4 هزار نفر در هفتمین آزمون جامع استخدامی کشور در استان تهران

شیرین افزود: 3756 نفر داوطلب پذیرفته شده در آزمون از استان تهران، جذب دستگاه های ملی استانی می شوند. بیشترین جذب نیرو متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان با 1383 نفر، پس از آن اداره آموزش و پرورش استان تهران با 791 نفر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با 521 نفر سهمیه استخدامی است.

وی اظهار کرد: در این آزمون، همچون آزمون های گذشته، خانواده های شاهد و ایثارگر از سهمیه 25 درصد، معلولان از سهمیه 3 درصد، برخوردار هستند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.yd0iw6dcmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما