انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جلسه هم اندیشی مدل سازی اطلاعات ساختمان با حضور مدیران و دانشگاهیان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه هم اندیشی مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی استان تهران، شورای اسلامی شهر تهران، دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس، علم و صنعت ایران و دیگر دانشگاه ها در محل سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد.

در این جلسه، با تاکید بر ضرورت پیاده سازی فرآیند مدل سازی اطلاعات ساختمان، نحوه پیاده سازی فرآیند BIM در همه پروژه های استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پرویز قوامی نژاد در این جلسه، توضیحاتی در خصوص نحوه تدوین روش اجرایی و دستورالعمل پیاده سازی فرآیند BIM در پروژه های عمرانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ارائه کرد.

نماینده وزارت راه و شهرسازی هم روند انجام شده در آن وزارتخانه و هماهنگی های انجام شده بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و وزارت راه و شهرسازی را اطلاع رسانی کرد.

دکتر نژاد بهرام  عضو شورای اسلامی شهر تهران هم با تاکید بر لزوم پیاده سازی فرآیند BIM در جهت تهیه شناسنامه فنی ساختمان های شهر توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اجرای فرآیند (BIM)  در همه پروژه های استان، مقرر شد، سازمان نظام مهندسی استان با مشارکت دانشگاه ها و با استفاده از توان علمی اساتید دانشگاه برنامه آموزشی مرتبط با فرآیند مدل سازی اطلاعات ساختمان را تهیه و در اختیار عموم قرار دهد. 

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.md0iw6dvmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما