انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
کار ارزیابی دستگاه های اجرایی تا ۱۰ تیرماه پایان می یابد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بعد از ظهر یک شنبه، دوره آموزشی عملی ارزیابان شاخص های اختصاصی دستگاه های اجرایی استان تهران، با حضور «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کارشناسان ارزیابی شاخص های اختصاصی در دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برگزار شد.

براساس این گزارش، کارشناسان ارزیابی شاخص های اختصاصی دستگاه های اجرایی از میان کارشناسان و روسای گروه دو معاونت برنامه ریزی و بودجه انتخاب شده اند. همچنین کارشناسان حوزه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی هم به عنوان کارشناسان ارزیابی شاخص های عمومی دستگاه های اجرایی منتخب شده اند.

بنابر این گزارش، شاخص های عمومی دستگاه های اجرایی مبتنی بر برنامه های تحول اداری و شاخص های اختصاصی مبتنی بر ماموریت دستگاه ها (برنامه ششم توسعه و خدمات احصا شده در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و ..) است. 

به گفته «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، این اولین بار است که برای ارزیابی دستگاه های اجرایی استان تهران مدل جدیدی ارائه شده که در آن ارزیابان شاخص های عمومی و اختصاصی تفکیک و تخصصی تر شده است.

گفتنی است؛ شاخص های توسعه ای مبتنی بر برنامه ششم توسعه در این دوره از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی امتیاز ویژه ای دارد.

به گفته شیرین، سال آینده با حرفه ای شدن و تطبیق شاخص های ارزیابی عملکرد با شاخص های برنامه توسعه، این مدل پیشرفته تر خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ کار ارزیابی دستگاه های اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی تا 10 تیرماه به پایان می رسد.

در این زمینه بخوانید

لازم به یادآوری است؛ به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات كشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره 4225‏‏/44327 تاریخ 14‏‏/1‏‏/1389، وزیران محترم عضو كمیسیون امور اجتماعی و دولت الكترونیك) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملكرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.x8wbjh8zf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما