انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تایید صلاحیت ۱۳ موسسه آموزشی کارکنان دولت در استان تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 3 کمیته اعتبارسنجی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در خردادماه سال جاری، 13 موسسه آموزشی کارکنان دولت را تایید صلاحیت کرد.

براساس این گزارش تعداد موسسات آموزشی کارکنان دولت دارای صلاحیت در استان تهران از 27 موسسه به 33 موسسه افزایش پیدا کرد و به گفته مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری این تعداد در ماه آینده به حدود 40 موسسه می رسد.

همچنین تعداد موسسات آموزشی کارکنان دولت در کشور 130 و در استان تهران 33 موسسه است. از این نظر استان تهران رتبه اول تعداد موسسات آموزشی کارکنان دولت در کشور را دارد. رتبه بعدی متعلق به استان مازندران با میزان حدودی 15 موسسه است.

طبق گزارش مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 13 موسسه آموزشی دارای صلاحیت کارکنان دولت در استان تهران در حیطه های ارتباطات و مخابرات- امور فناوری اطلاعات(نرم افزار)- زبان خارجی- امور اداری- امور مالی- عمران، راه و ساختمان و معماری- امور حقوقی- امور کار و اشتغال-آموزش پیش دبستانی و ابتدایی- علوم پایه آموزش تخصصی دبیران و مدیریت و مشاوره واحدهای آموزشی است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdca.enuk49n6e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما