انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
حضور ۵۱ هزار داوطلب تهرانی در آزمون استخدامی کشور
علی شیرین در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران، با اشاره به  آزمون استخدامی سال 1397 گفت:اين آزمون به عنوان امتحان مشترک فراگیر دستگاهی اجرایی کشور محسوب می شود.

وي افزود: آزمون استخدامي امسال به استناد بخشنامه 200/93/97/57، 19/7/93 در روز جمعه  ١٥ تيرماه، ساعت 9 صبح تا ساعت 12 برگزار مي شود.

مجری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور است و در استان ها سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به عنوان ناظرین عالی سازمان اداری و استخدامی کشور برفرایند اجرای آزمون نظارت دارند.

معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران با بيان اينكه در استان تهران 24 دانشگاه و آموزش و پرورش شهرستان در برگزاری این آزمون  همكاري مي كنند تصريح كرد:حدود 10 نماینده به عنوان ناظر عالی سازمان اداری و استخدامی کشور بر اجرای این آزمون در استان تهران نظارت می کنند.

وي تعداد داوطلبین کل کشور را ٤٢٧هزارو ٦٢٦نفر برشمرد و گفت: داوطلبین استان تهران ٥١ هزار و  ٥٩٨ نفر و تقریباً 25% داوطلبان در استان تهران هستند.

شيرين ادامه داد: داوطلبان در استان تهران براي كارشناسي در دستگاه هاي سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی زمین و مسکن هست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت آموزش وپرورش و وزارت راه و شهرسازی به رقابت مي پردازند.

به گفته وي؛ سهمیه استان تهران برای این سازمان ها در مجموع 2144 نفر است و تعدادي با سهميه آزمون و تعدادي با سهمیه ایثارگري  هستند و ٣ درصد سهميه معلوليت عادي در نظر گرفته شده است.

  معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران در پايان گفت:پذیرفته شدگان از طریق سازمان سنجش با هماهنگی سازمان اداری- استخدامی پس از طي مراحل مصاحبه براي سال ٩٧ جذب مي شوند.

انتهای پیام. /

https://thmporg.ir/vdcg.u9qrak9q3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما