plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش‌ و پرورش شهر تهران در خصوص نقشه راه اصلاح نظام اداری و نیازهای استخدامی آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، کوروش لهراسبی رییس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این جلسه گفت:«مسائل آموزش و پرورش شهر تهران در سازمان مدیریت به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود و برای رفع نواقص در تلاش هستیم».
وی هم‌صدایی و داشتن چشم‌انداز روشن در خصوص تامین نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد:«حدود 3 هزار و 200 مجوز برای جذب نیرو از محل ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در سال‌جاری صادر و اجرایی شده و تدوین بانک اطلاعاتی به‌روز و کارآمد از نیروی انسانی و فضای اداری در این زمینه امری ضروری است».
لهراسبی ادامه داد:«نیازهای استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران بیش از این ارقام است که به دنبال راهکاری برای جبران این کمبود هستیم و از تمامی ظرفیت‌های سازمان مدیریت در این راستا بهره می‌بریم».
عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت:«اولویت نخست در خصوص آموزش و پرورش تهران تامین نیروی انسانی و اختصاص مربی تربیتی به مدارسی است که معاون پرورشی ندارند».
وی با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی در تربیت نسل آینده کشور، نسبت به تخصیص ردیف ثابت به شهر تهران در جذب نیرو تصریح و اضافه کرد:«اگر به فکر افزایش نیروی انسانی نباشیم جامعه در معرض آسیب‌های اجتماعی مختلف قرار خواهد گرفت».
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد با همکاری سازمان مدیریت، مطالعات پژوهشی در خصوص ارتقای کمی و کیفی جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهر تهران انجام شود.
 
 
http://thmporg.ir/vdci.3awct1arzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده