plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، بسترهای تعامل دوسویه شهروندان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بررسی شد.
بسترهای تعامل دوسویه شهروندان با سازمان مدیریت بررسی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این جلسه پس از دریافت توضیحاتی در خصوص بسترهای تعاملی دوسویه شهروندان برای اعلام نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات گفت:«5 گام تعریف شده در این زمینه مطلوب است اما به منظور برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان، قرار گرفتن تمام تصمیم‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط سازمان در معرض دید شهروندان در سایت نیز اقدامی تاثیرگذار است». 
 
وی ادامه داد:«اینکه شهروندان آزادانه به تمام رویدادهای سازمان دسترسی داشته باشند و نقطه‌نظرات خود را به ما منعکس کنند، مطلوب سازمان است و در این خصوص باید اطلاع‌رسانی پیوسته صورت گیرد».
 
شفیعی با اشاره به نظام پیشنهادات افزود:«در این زمینه تدوین فرآیندی از چگونگی بررسی و پاسخگویی به مخاطبان می‌تواند سازمان را در دستیابی به اهداف خود در زمینه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم یاری دهد».
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه سلامت اداری و پیشگیری از وقوع سواستفاده‌های سازمانی و مقابله با مصادیق آن نیز گفت:«سه حوزه پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند توزیع بودجه و اعتبارات تخصیصی، پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند تشخیص صلاحیت پیمانکاران و مشاوران و پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند صدور مجوز موسسات آموزشی باید در سازمان مورد توجه قرار گیرد و همچنین در سایر حوزه‌ها خدمات در معرض آسیب شناسایی شود».
 
در پایان این جلسه همچنین در خصوص سنجش وضعیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حوزه فرهنگ سازمانی و کمک به انجام رساله‌های دانشگاهی در خصوص سنجش مولفه‌های تاثیرگذار در این امر در سازمان تبادل‌نظر شد.
 
http://thmporg.ir/vdci.5awct1arqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما