کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کمیته سلامت اداری

بسترهای تعامل دوسویه شهروندان با سازمان مدیریت بررسی شد

28 بهمن 1399 ساعت 15:03

در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، بسترهای تعامل دوسویه شهروندان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بررسی شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این جلسه پس از دریافت توضیحاتی در خصوص بسترهای تعاملی دوسویه شهروندان برای اعلام نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات گفت:«5 گام تعریف شده در این زمینه مطلوب است اما به منظور برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان، قرار گرفتن تمام تصمیم‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط سازمان در معرض دید شهروندان در سایت نیز اقدامی تاثیرگذار است». 
 
وی ادامه داد:«اینکه شهروندان آزادانه به تمام رویدادهای سازمان دسترسی داشته باشند و نقطه‌نظرات خود را به ما منعکس کنند، مطلوب سازمان است و در این خصوص باید اطلاع‌رسانی پیوسته صورت گیرد».
 
شفیعی با اشاره به نظام پیشنهادات افزود:«در این زمینه تدوین فرآیندی از چگونگی بررسی و پاسخگویی به مخاطبان می‌تواند سازمان را در دستیابی به اهداف خود در زمینه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم یاری دهد».
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه سلامت اداری و پیشگیری از وقوع سواستفاده‌های سازمانی و مقابله با مصادیق آن نیز گفت:«سه حوزه پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند توزیع بودجه و اعتبارات تخصیصی، پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند تشخیص صلاحیت پیمانکاران و مشاوران و پیشگیری از وقوع جرم در فرآیند صدور مجوز موسسات آموزشی باید در سازمان مورد توجه قرار گیرد و همچنین در سایر حوزه‌ها خدمات در معرض آسیب شناسایی شود».
 
در پایان این جلسه همچنین در خصوص سنجش وضعیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حوزه فرهنگ سازمانی و کمک به انجام رساله‌های دانشگاهی در خصوص سنجش مولفه‌های تاثیرگذار در این امر در سازمان تبادل‌نظر شد.
 


کد مطلب: 5246

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5246/بسترهای-تعامل-دوسویه-شهروندان-سازمان-مدیریت-بررسی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir