plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فرماندار بهارستان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با ارائه گزارشی از کمبودها و چالش‌های پیش روی این شهرستان خواستار توجه بیشتر به شهرستان کمتر برخوردار بهارستان شد.
چالش‌های شهرستان بهارستان از زبان فرماندار
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، هادی تمهیدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهارستان گفت:«تحریم‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی دشمن برکشور و ملت نتوانسته است برنامه‎های عمرانی کشور را متوقف کند و هر هفته شاهد افتتاح تعداد زیادی پروژه عمرانی در سطح کشور هستیم.»
وی تصریح کرد:«در شهرستان بهارستان نیز با پرداخت وجوه حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم و امیدواریم روند پرداخت اعتبارات ارزش افزوده بیش از پیش ادامه یابد.»
تمهیدی گفت:«با وجود تلاش مسئولان شهرستان برای اجرای طرح‌های توسعه ای از محل اعتبارات ارزش افزوده متاسفانه
هنوز فاصله قابل توجهی میان نیازهای شهرستان با زیر ساخت‌ها وجود دارد.»
فرماندار بهارستان با بیان اینکه بهارستان در زمره شهرستان های کمتر توسعه یافته وکمتر برخوردار است،گفت: «برای جبران بخشی از این کمبودها نیازمند تخصیص اعتبارات ملی هستیم.»
وی با اشاره به ویژگی‌های جمعیتی این شهرستان افزود:«بهارستان حدود 700هزار نفر جمعیت دارد و با وجودی که یک دهه از زمان اعلام شهرستان شدن آن می‌گذرد اما برخی ادارات آن مشترک با شهرستان‌های دیگر است و همچنین برخی ادارات در سطح دفتر و نمایندگی به مردم این شهرستان خدمت‌رسانی می کنند که جوابگوی این جمعیت نیست.»  
تمهیدی در خصوص بخش بهداشت ودرمان شهرستان نیز گفت:«شبکه بهداشت و درمان بهارستان ساختمان مجزا ندارد و اکنون در یکی از کلینیک‌های تخصصی جانمایی شده است؛ با این وصف به جد نیازمند احداث ساختمان و همچنین بیمارستان 300یا 400 تختخوابی هستیم که البته موافقت‎نامه اصولی آن نیز تا سال 1400 اعتبار دارد.»
 وی با اشاره به دیگر نیازهای شهرستان در حوزه فرهنگی و هنری، آب شرب، انتظامی و ساماندهی صنوف افزود: ‌«به منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت‌ها هستیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.» 
 
 
http://thmporg.ir/vdch.wnmt23nzzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده