انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در راستای پیگیری و تعیین تکلیف پروژه‌های نیازمند تامین اعتبار و تخصیص در شهرستان فیروزکوه، کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تشکیل شد.
پروژه‌های شهرستان فیروزکوه در کمیته برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، این جلسه با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، شهرام عدالتی معاون برنامه و بودجه سازمان ، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه  و دیگر مدیران این شهرستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران نسبت به ابلاغ و تخصیص 50 میلیارد ریال برای تکمیل بخش تصویربرداری(سی تی اسکن) بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه اقدامات لازم را انجام دهد.
همچنین انجام اقدامات لازم در خصوص ابلاغ و تخصیص اعتبارمبلغ  5000 میلیون ریال برای بازسازی اورژانس 115 واقع در روستای گچه، مبلغ  4500 میلیون ریال برای حفاظت و احیای زیستگاه‌های شهرستان فیروزکوه و مبلغ 2500 میلیون ریال برای تکمیل پروژه بازسازی پل روستای انزها از محل منابع سال‌جاری اختصاص یابد.
در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد اقدامات لازم در خصوص تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی احداث عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی شهرستان فیروزکوه در سال 99 صورت پذیرد و با توجه به صعب‌العبور بودن بعضی مناطق واقع در حوزه استحفاظی شهرستان، اقدامات لازم در خصوص تخصیص اعتبار برای تهیه یک دستگاه خودرو در اختیار نیروی انتظامی شهرستان انجام شود.
همچنین مشخص شد که پروژه‌های احداث پل روستای آتشان در منطقه جوری، پروژه احداث ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و تکمیل ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به‌عنوان پروژه­‌های اولویت­‌دار شهرستان برای تامین و تخصیص اعتبار در سال 1400 قرار گیرد.
در این جلسه فرمانداری شهرستان فیروزکوه نسبت به انجام مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان درخصوص ارائه راهکارهای تحقق پروژه امداد سرای ارجمند و چگونگی تجهیز اورژانس روستای وشتان ملزم شد.
در این جلسه همچنین نمایندگانی از خبرگزاری صدا و سیما در خصوص تامین ساختمان اداری مشکلاتی را مطرح کردند. مقرر شد خبرگزاری صدا و سیمای استان در مکاتبه‌ه­ای درخواست استفاده از ظرفیت مولدسازی دارایی‌های دولت برای تامین ساختمان اداری واحد خبرگزاری شهرستان را برای پیگیری­‌های بعدی به سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان منعکس کند.
در پایان این جلسه با توجه به محدودیت زمانی به منظور جذب اعتبارات سال‌جاری و آماده نبودن زیرسازی محور ارتباطی روستای گچه دهستان حبله­‌رود و ارو از دهستان پشتکوه مقرر شد اعتبارات به محور روستاهای صدالذکر برای لکه­‌گیری و روکش محورهای روستاهای مهن، کتالان، بعد از روستای وشتان روی پل، درده و پیرده، مسیر اندریه به آسور جمعا به طول 5 کیلومتر اختصاص یابد.
 
 
 
 
https://thmporg.ir/vdci.qawct1ar5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما