کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

2 مهر 1401 ساعت 10:00

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و هیات همراه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.



به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این برنامه علاوه بر آشنایی مهمانان با بخش های مختلف پارک، دو طرف به بحث و تبادل نظر در موضوعات مشترک پرداختند.

در این بازدید درباره ظرفیت‌های تعامل طرفین و دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک، بحث و گفتگو صورت گرفت.
همکاری با مدارس استان تهران خصوصاً مدارس حومه تهران برای تجهیز در قالب پارک فن آموز از پیشنهادهای ارائه شده در این دیدار بود. تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری پردیس برای حل مشکلات استان تهران در قالب نوآوری اجتماعی و هوشمند سازی استان تهران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این بازدید بر همکاری گسترده با شرکت‌های فناور و دانش بنیان تاکید کرد و با اشاره به ظرفیت‌های ماده 12 قانون جهش تولید دانش بنیان، بر سرمایه گذاری در صندوق‌های پژوهش و فناوری در جهت تامین مالی شرکت‌ها و همچنین بهره‌برداری از ظرفیت ماده ۳۴ ضوابط اجرایی بودجه تاکید کرد.
بازدید از نمایشگاه پارک فن آموز و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های عضو پارک از دیگر برنامه‌های هیات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بود.


کد مطلب: 6255

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/6255/رییس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-پارک-فناوری-پردیس-بازدید

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir