کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز روابط عمومی

26 ارديبهشت 1401 ساعت 22:29

رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی، فرارسیدن روز ملی روابط عمومی و اطلاع رسانی را تبریک گفت.


«کوروش لهراسبی» رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این پیام اظهار داشت: روابط عمومی، پل مستحکم ارتباط مردم با سازمانها و آینه تمام نمای مطالبات برحق مردم است.
وی افزود: جایگاه روابط عمومی در سازمان‌‌ها به عنوان بازوي مشورتی، اين فرصت را به هر مجموعه میدهد تا خدمات و وظايف خود را به درستی به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفيت و جايگاه رسانه‌ها براي آگاهی بخشی عمومی استفاده كند.
وی یادآور شد: توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمان‌ها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته یاری نماید.
وی اضافه کرد: روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌سازمان ها و ادارات استان تهران، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها از سطوح‌ گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.


کد مطلب: 6041

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/6041/پیام-تبریک-رییس-حوزه-ریاست-روابط-عمومی-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-مناسبت-روز

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir