کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت

68 هزار نفر ساعت آموزش در 9 ماهه نخست 1400 انجام شد

15 آذر 1400 ساعت 11:53

سرپرست مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از انجام حدود 68 هزار نفر ساعت آموزش از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این مرکز خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت: «با برگزاری 45 دوره آموزش غیرحضوری و وبیناری از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون بیش از 2 هزار و 832 نفر از کارکنان و مدیران دولتی آموزش دیدند».
وی افزود: «از این تعداد دوره‌های آموزشی، 38 دوره برای مدیران، 5 دوره برای توجیهی بدو خدمت، یک دوره برای دوره‌های شغلی تخصصی و یک دوره نیز برای دوره‌های شغلی عمومی بوده است».
شیرین ادامه داد: « به‌منظور تسهیل در تبدیل وضعیت ایثارگران دوره توجیهی بدو خدمت ویژه این عزیزان به‌صورت غیرحضوری برنامه‌ریزی شده است».
وی با اشاره به استقبال مخاطبان از آموزش‌های غیرحضوری و وبیناری افزود: «با ارزان‌ترشدن بهای آموزش‌ها در فضای مجازی و ارتقاء سطح کیفی استقبال بیشتری از سوی مخاطبان صورت گرفته است».
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه با اشاره به صدور 5 هزار و 664 فقره گواهینامه آموزشی برای فراگیران دوره‌های آموزشی گفت: «تا پایان سال‌جاری 30 دوره دیگر نیز در سازمان برگزار و گواهینامه‌های معتبر صادر می‌شود».
 
 
 


کد مطلب: 5781

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5781/68-هزار-نفر-ساعت-آموزش-9-ماهه-نخست-1400-انجام

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir