کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چالش‌های پاکدشت روی میز سازمان مدیریت

26 مهر 1400 ساعت 14:01

در جلسه‌ای با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت و شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت، چالش‌های شهرستان پاکدشت مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت در این جلسه با اشاره به چالش‌های حمل و نقلی و بودجه‌ای این شهرستان گفت: «متاسفانه در محورهای مواصلاتی شهرستان بار ترافیکی فراتر از توان محورها وجود دارد و به سبب برخی منافع ملی، منافع شهرستانی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد».
وی ادامه داد: «اکنون به سبب این نگاه، کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز جایگاه مطلوب خود در تصمیم‌گیری در شهرستان را ندارد».

مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران نیز در ادامه جلسه متذکر شد: «برخی قوانین در حوزه شهرستان‌ها نیازمند بازبینی است که نمایندگان مجلس می‌توانند در این زمینه اثرگذار عمل کنند».
وی با بیان پتانسیل ارزنده شهرستان پاکدشت در ایجاد گردشگری کشاورزی و راه‌اندازی محور گردشگری در این شهرستان خاطرنشان‌کرد: «گردشگری کشاورزی سرفصلی جدید در رونق کشاورزی در کشور است و شهرستان پاکدشت از پتانسیل بالایی در این زمینه برخوردار است».
گفتنی است، در این جلسه در خصوص تامین و تخصیص بودجه به شهرستان پاکدشت نیز نظراتی ارائه و تصمیم‌گیری شد.
 
 


کد مطلب: 5699

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5699/چالش-های-پاکدشت-روی-میز-سازمان-مدیریت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir